Rozpocznij karierę w naszym dziale zarządzania centrami handlowymi już teraz!
- Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania
- Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi: tworzenie raportów, monitorowanie terminów, weryfikacja faktur
- Pomoc w zarządzaniu kontrolingiem obiektu
- Wsparcie w działaniach marketingowych i reklamowych
- Praca zgodnie z ustalonym grafikiem, w tym około 2 soboty miesięcznie
- Wykształcenie ekonomiczne
- Doświadczenie w administracji mile widziane
- Biegła znajomość MS Office (Excel, Word)
- Podstawowa wiedza techniczna
- Umiejętności organizacyjne, rzetelność, dokładność
- Kompetencje komunikacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Możliwość wdrożenia w centrali firmy w Niemczech
- Praca zespołowa & Eventy
- Inowacyjny budynek centrali "House of Inspiration"
- Premie pienieżne
- Stała ekspansja
- Onboarding & rozwój
- Firma rodzinna & szybkie decyzje
- Ergonomiczne miejsca pracy
- Elastyczny czas pracy
Asystent / Asystentka ds. administracji
Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami. Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami. Organizowanie i uczestnictwo w...
Asystent / Asystentka ds. administracji
Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworzenie i...
Pracownik administracyjny
Opis stanowiska: Wprowadzanie danych dotyczących serwisu do systemu Pisanie i wysyłanie korespondencji Organizacja oraz wysyłka materiałów szkoleniowych Obsługa urządzeń biurowych, takich jak drukarki i kserokopiarki Obliczanie wynagrodzeń dla serwisantów...