Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
Wrocław
Twoje zadania
- Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami
- Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami
- Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp.
- Samodzielna kontrola faktur i terminów
- Przygotowywanie spotkań i udział w nich
- Wykonywanie dodatkowych zadań (np. Poszukiwanie informacji itp.)
Twój profil
- Wykształcenie ekonomiczne
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenckim lub administracyjnym
- Umiejętność współpracy zespołowej
- Dobra organizacja, rzetelność i dokładność
- Dobra znajomość j. niemieckiego
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
- Eventy & duch zespołowy.
- Onboarding & stały rozwój.
- Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
- Firma rodzinna & szybkie decyzje.
- Premie uznaniowe.
- Zdrowie w miejscu pracy.
- Ekspansja.
- Program poleceń pracowniczych.
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...
Pracownik administracyjno-biurowy
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów serwisowych do programu, sporządzanie i wysyłka pism, kompletowanie oraz wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych, obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka), telefoniczna obsługa klientów i...
Asystent ds. administrowania nieruchomościami
Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich...