- Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami
- Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami
- Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp.
- Samodzielna kontrola faktur i terminów
- Przygotowywanie spotkań i udział w nich
- Wykonywanie dodatkowych zadań (np. Poszukiwanie informacji itp.)
- Wykształcenie ekonomiczne
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenckim lub administracyjnym
- Umiejętność współpracy zespołowej
- Dobra organizacja, rzetelność i dokładność
- Dobra znajomość j. niemieckiego
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- Eventy & duch zespołowy.
- Onboarding & stały rozwój.
- Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
- Firma rodzinna & szybkie decyzje.
- Premie uznaniowe.
- Zdrowie w miejscu pracy.
- Ekspansja.
- Program poleceń pracowniczych.
Pomoc administracyjna
1) POMOC W REJESTRACJI OBYWATELI UKRAINY UBIEGAJĄCYCH SIĘ O NADANIE NUMERU PESEL I ZMIANĘ STATUTÓW UKR,2)UMAWIANIE NA TERMIN WIZYT W URZĘDZIE,3) POMOC PRZY WYPEŁNIANIU WNIOSKÓW O NADAWANIE NUMERÓW PESEL,4) POMOC PRZY TRANSLITERACJI ALFABETU UKRAIŃSKIEGO, 5)...
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...
Pomoc administracyjna
1) Wydawanie dowodów rejestracyjnych,2) Bieżące spisywanie tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu,3) Wprowadzanie do CEPiK zawiadomień o zbyciu pojazdów, 4) Układanie akt pojazdów,5) Wysyłanie korespondencji Referatu Komunikacji,6) Podpinanie do...