Przejdź do treści

Praca: Asystent / Asystentka Dziekana Wydziału

Wydział Mechaniczny Politechniki Wrocławskiej poszukuje kandydata na stanowisko:

Asystent / Asystentka Dziekana Wydziału
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: ADK/W10/80/2024
Opis stanowiska:

 

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całokształtu zadań związanych z pełnieniem funkcji Asystenta/Asystentki Dziekana Wydziału.

 

Zakres obowiązków:
  • obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału,
  • organizacja spotkań i prowadzenie kalendarza Dziekana i Prodziekanów,
  • opracowywanie raportów, zestawień i sprawozdań wynikających z zadań realizowanych przez Dziekana,
  • przygotowywanie korespondencji w języku polskim i języku angielskim,
  • realizacja procesu zakupów – drobne zakupy biurowe,
  • opracowywanie ogólnych prezentacji multimedialnych,
  • zamawianie i nadzór nad materiałami promocyjnymi,
  • przygotowywanie wniosków o upoważnienia i pełnomocnictwa dla władz Wydziału,
  • administrowanie stroną internetową Wydziału,
  • inne obowiązki polegające m.in. na realizacji powierzonych zadań w ramach w organizacji imprez wydziałowych, współpracy z Koordynatorem ds. Promocji, prowadzeniu rejestrów dokumentów, dedykowanych skrzynek mailingowych, archiwizacja dokumentów.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku),
  • umiejętność wszechstronnej pracy z komputerem, w tym edycja dokumentów, sporządzanie zestawień, wyszukiwanie informacji, analiza i prezentacja danych,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,
  • komunikatywność, odporność na stres i wielozadaniowość,
  • odpowiedzialność, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z pensją zawsze na czas,
  • trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
  • pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
  • przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
  • atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
  • atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Politechnika Wrocławska w procesie rekrutacji będzie przetwarzać dane osobowe a szczegółowe informacje o tym przetwarzaniu przedstawione zostały w formularzu rekrutacyjnym. Z informacjami tymi koniecznie należy się zapoznać przed zapisaniem swoich danych i przed udostępnieniem ich Uczelni. W przypadku złożenia CV z pominięciem formularza rejestracyjnego Kandydat powinien potwierdzić że miał możliwość zapoznania się z przedstawionymi mu w formularzu rekrutacyjnym informacjami o przetwarzaniu danych osobowych.


Sekretarka

- obsługa biura podatkowego- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- posługiwanie się systemem PROK-SYS- obsługa urządzeń techniczno biurowej (faks, komputer, kserokopiarka, skaner)- prace przy archiwizowaniu akt ( porządkowanie dokumentacji,...

Sekretarka / Asystentka Zarządu

Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji...

Sekretarka

obsługa systemu przesyłek w biurze podawczym; przyjmowanie, obsługa oraz udzielanie informacji interesantom (w tym telefonicznie) pod nadzorem pracownika sekretariatu/biura; segregowanie korespondencji wg. grup nadawczych, sprawowanie nadzoru nad dokumentacją...