- Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym
- Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp.
- Zarządzanie umowami
- Współpraca z działami firmy, np. z działem marketingu przy eventach, akcjach promocyjnych itp. .
- Elastyczny grafik pracy + praca w ok. 2 soboty w miesiącu (odbiór czasu wolnego w tygodniu)
- Wykształcenie ekonomiczne
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystentki lub w administracji
- Umiejętność komunikacji oraz negocjacji
- Talent organizacyjny i zaangażowanie
- Dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i w piśmie
- Dobra znajomość MS Office (Excel i Word)
- Wdrożenie w centrali firmy w Niemczech
- Praca zespołowa & Eventy
- Inowacyjny budynek centrali "House of Inspiration"
- Premie pienieżne
- Stała ekspansja
- Onboarding & rozwój
- Firma rodzinna & szybkie decyzje
- Ergonomiczne miejsca pracy
- Elastyczny czas pracy
Asystent kas samoobsługowych
Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów. Praca w godzinach: 6-14, 14-22. Pracodawca oferuje: umowę o pracę, niezbędne szkolenia,...
Asystent do spraw księgowości
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami w zakresie przepisów BHP, przepisami ochrony danych dotyczących biura, tajemnicy służbowej, zapoznanie się z zagadnieniami występującymi podczas pracy. Zapoznanie się z przepisami księgowości dotyczących...
Asystent sędziego
Zakres czynności asystentów sędziów określa art. 155§ 1 ustawy z dn. 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych( tekst jednolity Dz. U. z 2024., poz. 334 z póź. zm.) oraz rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2021 r. w...