Przejdź do treści

Praca: Asystent / Asystentka zarządu

Starlit to biuro rachunkowe, istniejące na rynku już od 2011. Stale się rozwijamy, stawiając na wysoką jakość usług księgowych, automatyzację procesów i innowacyjne rozwiązania. W związku z tym, regularnie powiększamy nasz Zespół, by móc sprawnie obsługiwać coraz większą liczbę Klientów.
Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków
  • wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń
  • nadzór nad działaniami windykacyjnymi
  • tworzenie analiz, zestawień, pism
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz prowadzenie dokumentów kadrowych (we współpracy z biurem zewnętrznym)
  • obsługa sekretariatu Zarządu
Nasze wymagania
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży usług finansowych / księgowych
  • znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
To oferujemy
  • umowę cywilnoprawną (B2B - preferowane) / umowę o pracę
  • rozpoczęcie pracy między 8 a 9
  • wstępne wdrożenie
  • dofinansowanie do pakietu sportowego (MultiSport)
  • zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B - preferowane) / umowy o pracę
  • wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu
  • elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (między 8 a 9)
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop + telefon)
  • zarobki, adekwatne do zajmowanego stanowiska
  • dofinansowanie do pakietu sportowego (Multisport)
Rekrutacja:
  • Prześlij CV
  • Porozmawiamy z kandydatami
  • Przedstawimy ofertę współpracy
  • Podpiszemy umowę i rozpoczniemy współþracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Sekretarka

- obsługa biura podatkowego- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- posługiwanie się systemem PROK-SYS- obsługa urządzeń techniczno biurowej (faks, komputer, kserokopiarka, skaner)- prace przy archiwizowaniu akt ( porządkowanie dokumentacji,...

Sekretarka / Asystentka Zarządu

Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji...

Sekretarka

obsługa systemu przesyłek w biurze podawczym; przyjmowanie, obsługa oraz udzielanie informacji interesantom (w tym telefonicznie) pod nadzorem pracownika sekretariatu/biura; segregowanie korespondencji wg. grup nadawczych, sprawowanie nadzoru nad dokumentacją...