Prężnie rozwijająca się firma na rynku budowlanym, działająca od ponad 17 lat poszukuje osób chętnych do podjęcia współpracy i zatrudnienia na stanowisku:
Lokalizacja - Wrocław
- samodzielności i umiejętności organizacji pracy własnej
- sumiennego i rzetelnego podejścia do pracy
- komunikatywności
- obsługi komputera i znajomości programów MS Office
- prawo jazdy kat. B
- obsługa administracyjna biura
- pełne zarządzanie korespondencją pocztową e-mail/ tradycyjną / kurierską
- wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego
- współpraca z działem księgowości w zakresie wprowadzanych do systemu dokumentów i ich obiegu
- administrowanie flotą samochodową
- współpraca z działem marketingu
- zarządzanie stanem magazynowym firmy
- pracę w dynamicznie rozbijającej się firmie dającej możliwość rozwoju swojej wiedzy i umiejętności oraz awansu
- udział w ciekawych i zróżnicowanych projektach
- niezbędne narzędzia do pracy
- stabilność zatrudnienia
- przyjazną atmosferę pracy
- dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego, prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej
- rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym
Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań...
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości Wsparcie Kierownika Biura...
Office Manager
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów...