Przejdź do treści

Praca: Asystent ds. administrowania nieruchomościami

Ogłoszenie numer: 10283522, z dnia 2025-10-04

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. administrowania nieruchomościami

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług.
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi.
  • Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie.
  • Tworzenie i aktualizacja raportów oraz zestawień.
  • Wsparcie bieżących projektów w razie potrzeby.

Wymagania

  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy asystenckiej lub administracyjnej.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność i dokładność.
  • Dobra znajomość języka niemieckiego.
  • Mile widziane zainteresowania techniczne.
  • Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel.

Oferujemy

  • Przyjazne środowisko pracy i zgrany zespół.
  • Program wdrożeniowy i możliwości rozwoju zawodowego.
  • Nowoczesne biuro i szybki proces decyzyjny.
  • Premie uznaniowe, pakiet prozdrowotny i program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów serwisowych do programu, sporządzanie i wysyłka pism, kompletowanie oraz wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych, obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka), telefoniczna obsługa klientów i...