Ogłoszenie numer: 10283522, z dnia 2025-10-04
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług.
- Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi.
- Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie.
- Tworzenie i aktualizacja raportów oraz zestawień.
- Wsparcie bieżących projektów w razie potrzeby.
Wymagania
- Wykształcenie ekonomiczne.
- Mile widziane doświadczenie w pracy asystenckiej lub administracyjnej.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność i dokładność.
- Dobra znajomość języka niemieckiego.
- Mile widziane zainteresowania techniczne.
- Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel.
Oferujemy
- Przyjazne środowisko pracy i zgrany zespół.
- Program wdrożeniowy i możliwości rozwoju zawodowego.
- Nowoczesne biuro i szybki proces decyzyjny.
- Premie uznaniowe, pakiet prozdrowotny i program poleceń pracowniczych.
Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...
Pracownik administracyjno-biurowy
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów serwisowych do programu, sporządzanie i wysyłka pism, kompletowanie oraz wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych, obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka), telefoniczna obsługa klientów i...