Przejdź do treści

Praca: Customer Service Advisor with German

Ogłoszenie numer: 9533596, from 2025-03-10

Customer Service Advisor with German

Location: dolnośląskie

 

Job description

  • Provide assistance via phone and email,
  • Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations,
  • Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently,
  • Handle and process customer complaints with empathy and professionalism,
  • Promote and sell additional products, such as mobile contracts, after resolving service issues.

Requirements

  • Service-oriented thinking with focus on customer experience
  • Fluency in German (min. C1 level)
  • Outstanding communication skills
  • Administrative and technical knowledge
  • Very good English or Polish verbal and written skill (min. B2 level)

We offer

  • Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
  • Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
  • Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
  • Team-building events to foster a collaborative work environment.
  • Team leader support at every stage of cooperation.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail, Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje routerów, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami...

Customer service specialist in the automotive industry with Italian

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to...

Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki

Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie...