SIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.
SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.
- Kompleksowa obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, przyjmowanie rezerwacji i zawieranie umów.
- Pomoc w doborze pojazdu oraz prezentacja oferty i usług dodatkowych.
- Przygotowywanie dokumentacji oraz realizacja płatności.
- Współpraca z zespołem i dbanie o wysoki standard obsługi.
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i satysfakcję klientów.
- Doświadczenie w pracy z klientem, najlepiej w sprzedaży, hotelarstwie lub obsłudze recepcyjnej.
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Czynne prawo jazdy kat. B od minimum 2 lat.
- Umiejętność pracy w systemie zmianowym.
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność i zaangażowanie.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny system prowizyjny.
- Stabilną pracę w zespole z przyjazną atmosferą.
- Prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie nauki języków obcych.
- Zniżki na wynajem samochodów.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Artykułów Budowlanych
Co będzie należeć do Twoich zadań: Sporządzanie propozycji handlowych oraz planowanych do zawarcia umów handlowych i aneksów Przygotowywanie oraz uzgodnienia formalne wniosków dotyczących spraw związanych z umowami handlowymi, kompletowanie dokumentacji...
Specjalista ds. Wynajmu
Twój zakres obowiązków Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych Przygotowywanie umów i...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...