- odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych
- zarządzasz przypisanym portfelem Klientów Biznesowych zlokalizowanym w kilku Placówkach Bankowych
- nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji
- trafnie identyfikujesz potrzeby i oczekiwania Klientów
- sprzedajesz produkty dla firm
- dbasz o najwyższe standardy obsługi Klienta
- odpowiadasz za jakość dokumentacji kredytowej i sprzedawanych kont firmowych
- masz min. dziewięć miesięcy doświadczenia w obsłudze Klienta Biznesowego
- Twoja skuteczność w działaniu jest poparta sukcesami sprzedażowymi
- masz wiedzę z zakresu produktów dedykowanych firmom
- jesteś zorientowany na realizację celów sprzedażowych
- Twoją mocną stroną jest planowanie i organizacja pracy oraz dbałość o satysfakcję Klienta
- masz wykształcenie wyższe lub studiujesz
- masz aktywne prawo jazdy kategorii B
- jesteś gotów do użytkowania samochodu prywatnego do celów służbowych (rozliczenie ryczałtem)
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Specjalista ds. obsługi i realizacji zamówień
Kompleksowa obsługa klientów biznesowych poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni Przyjmowanie i realizacja zamówień we współpracy z działami wewnętrznymi i dostawcami Wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz nadzór nad rozliczeniami Obsługa...
Konsultant Telematyczny
Udzielanie pomocy technicznej klientom biznesowym poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni Analiza zgłoszeń, diagnozowanie usterek i wdrażanie rozwiązań Konfigurowanie urządzeń GPS i weryfikacja ich poprawnego działania Wprowadzanie danych do...
Konsultant Klienta Biznesowego / Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków...