




- kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta
- dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru
- zamawianie i przyjmowanie towaru, inwentaryzacja, obsługa reklamacji
- obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego
- zorientowanie na wynik i realizację planów sprzedaży
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- ambitne podejście do osiągania założonych celów
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, przyjazne usposobienie, cierpliwość
- kreatywność, znajomość trendów i zainteresowanie modą
- umowa o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy
- zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowozatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.
Młodszy specjalista ds. obsługi słuchacza
Oferowanie i sprzedaż kursów i usług edukacyjnych,kompleksowa obsługa słuchaczy i uczniów zgodnie ze standardami firmy,udział w akcjach i działaniach marketingowych,dbałość o kompletność i poprawność dokumentów, organizowanie pracy biuraobsługa...
Doradca rolniczy
Prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji, pomoc rolnikom w...
Sprzedawca w markecie budowlanym
Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji towarów, zgodnie z firmowymi standardami. Proklienckie nastawienie...