Ekspert do spraw handlowych
Wrocław
Twoje zadania:
- Rozdzielanie zadań pracownikom i pilnowanie ich wykonania (zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, higieny itp.).
- Pomoc koordynatorowi sklepu w organizacji pracy.
- Dbanie o dobry wygląd sklepu.
- Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta.
- Podejmowanie działań, aby sklep osiągał dobre wyniki.
- Zarządzanie stanem magazynowym, zamawianie towarów i sprawdzanie ich dostępności.
- Dbanie o terminowe i prawidłowe przyjmowanie dostaw.
- Obsługiwanie sprzedaży internetowej (Click&Collect).
- Kontrolowanie jakości pracy zespołu (uprzejmość, wygląd).
- Kontrolowanie jakości produktów (daty ważności, normy przechowywania).
- Segregowanie palet i opakowań.
- Uczestniczenie w inwentaryzacjach towarów.
Docenimy Cię za:
- Doświadczenia w handlu i obsłudze klienta.
- Umiejętności zarządzania zespołem (mile widziane).
- Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
- Dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office i pakiet Google).
- Odpowiedzialności, samodzielności i zaangażowania.
- Znajomości zasad HACCP i BHP.
Mamy dla Ciebie:
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- szkolenia zawodowe i specjalistyczne,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, konkursy motywacyjne, dostęp do platformy językowej oraz platformy wsparcia psychicznego i fizycznego.
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 25 lat.
Zastępca Dyrektora Salonu (m/k)
Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnych z...
Kierownik Sklepu
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość...