Przejdź do treści

Praca: Ekspert ds. Programów Zdrowotnych

Ogłoszenie numer: 10436319, z dnia 2025-11-19

Klient portalu Praca.pl

Ekspert ds. Programów Zdrowotnych

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • organizowanie działań profilaktycznych i zdrowotnych dla klientów w różnych regionach kraju
  • uzgadnianie zakresu usług oraz przygotowywanie ofert dotyczących szczepień i akcji edukacyjnych
  • dbanie o kompletność dokumentacji medycznej oraz nadzór nad obiegiem leków i sprzętu
  • współpraca z lokalnymi zespołami oraz specjalistami zaangażowanymi w realizowane projekty
  • przygotowywanie raportów i zestawień z prowadzonych działań

Wymagania

  • doświadczenie w koordynacji projektów lub pracy z klientem
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność organizacji pracy i zarządzania kilkoma zadaniami jednocześnie
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych
  • swoboda w pracy z Excelem i prezentacjami
  • wysoki poziom komunikatywności i samodzielności

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • udział w projektach o realnym znaczeniu społecznym
  • prywatną opiekę zdrowotną dla Ciebie i rodziny
  • dostęp do pakietów benefitowych i zniżek pracowniczych
  • możliwość udziału w akcjach prozdrowotnych oraz inicjatywach społecznych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Regionalny Przedstawiciel Medyczny / Regionalna Przedstawicielka Medyczna

Aktywna sprzedaż i profesjonalne przedstawianie oferty produktowej firmy (wyroby ortodontyczne) kluczowym klientom. Tworzenie i podtrzymywanie trwałych, opartych na zaufaniu relacji z bazą klientów. Bezpośrednia współpraca i doradztwo dla specjalistów w...

Ekspert ds. Koordynacji Akcji Profilaktycznych

Forma zatrudnienia: umowa o pracę Rekrutacja: zdalna/w biurze Model pracy: hybrydowy (obecność w biurze - po ustaleniu z przełożonym) Etapy rekrutacji: Rozmowa z rekruterką online (do 30 min). Test dla wybranych kandydatów/kandydatek. Spotkanie rekrutacyjne I...