Przejdź do treści

Praca: Ekspert ds. Zarządzania Galeriami Handlowymi

Ekspert ds. Zarządzania Galeriami Handlowymi
Głogów
Opis
  • zarządzanie umowami najmu oraz poszukiwanie potencjalnych najemców,
  • windykacja należności,
  • prowadzenie negocjacji warunków umów stoiskowych
  • prowadzenie bieżącej korespondencji
  • utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi,
  • bieżąca współpraca z Działem technicznym, ochroną, dyrekcją oraz kierownictwem hipermarketu,
  • opracowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu oraz przełożonych.
Wymagania
  • wykształcenie min. średnie lub wyższe (mile widziane kierunki takie jak: Zarządzanie, Ekonomia, Zarządzanie Nieruchomościami lub pokrewne),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność, otwartość i zorientowanie na realizacje celu,
  • zwinność w prowadzeniu wielu projektów jednocześnie,
  • dobrą organizację pracy własnej i zarządzanie priorytetami,
  • dobrą znajomość j. angielskiego lub francuskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy
  • umowę na zastępstwo,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.


Agent Nieruchomości

Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe , dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem...

Specjalista ds. najmu nieruchomości

umowa na zastępstwo Departament Sprzedaży i Najmu Nieruchomości

Agent Nieruchomości

Podział czasu pracy: 50% Praca w biurze 50% Spotkania z klientami Jeżeli jesteś osobą, która: Interesuje się rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi Potrafi efektywnie realizować swoje plany życiowe Ma zdolność do ustalania priorytetów i...