Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:
1. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie;b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;c) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d) nieposzlakowana opinia;e) wykształcenie wyższe i 4 lata stażu pracy; f) znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa administracyjnego, prawa cywilnego oraz prawa zamówień publicznych; 2. Wymagania dodatkowe:a) znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office);b) przygotowanie i realizacja inwestycji;c) przygotowanie oraz rozliczenie zamówień i umów;d) czytanie rysunków technicznych;e) obsługa biura i nadzór nad obiegiem dokumentów. Wymagane cechy osobowościowe:samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność dedukcji, zmysł techniczny.
Lubin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 040 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Referent
1.Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy.2.Prowadzenie działań promocyjnych różnych rodzajó służby wosjkowej.3. Uzupełnianie ewidencji osób...
Referent
- Wydawanie druków w sprawie funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych orazinnych zadań realizowanych w sekcji;- Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawachfunduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań...
Referent ds. administracji i obsługi sekretariatu
1. Kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, w tym nadzór nad przepływem informacji i dokumentów. Stanowienie pierwszego punktu kontaktu dla klientów, partnerów biznesowych i gości nadleśniczego (osobiście, telefonicznie oraz mailowo).2. Kompleksowe...