Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych (większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej),
- obsługa monitora ekranowego po. 4h dziennie,
- stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi,
- kierowanie autem służbowym kat. B w ramach upoważnienie Dyrektora.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,
- opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci ,
- wyjazdy służbowe krajowe,
- obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Zakres zadań
- koordynuje obsługę archiwum zakładowego; współpracuje w zakresie archiwizacji dokumentów wytworzonych w Oddziale zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
- przygotowuje niezbędne materiały dotyczące realizowanych dostaw (wniosek wraz z opisem przedmiotu zamówienia)
- prowadzi sprawy związane z polityką gospodarowania odpadami, w tym odpadami niebezpiecznymi: (destrukt, opony, inne elementy zbierane na drogach); sporządza sprawozdania z działania jednostki w zakresie Bazy Danych Odpadów
- prowadzi sprawy związane z uzyskiwaniem od odpowiednich organów zgód na zbieranie odpadów
- prowadzi ewidencje środków majątkowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracyjno - gospodarczym
- Znajomość aktów prawnych: Ustawa o odpadach, Ustawa Prawo ochrony środowiska, Ustawa Prawo wodne, Ustawa Prawo zamówień publicznych, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (wraz aktami wykonawczymi), Rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Rozporządzenie w sprawie postepowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych
- Prawo jazdy kat. B
- Wiedza merytoryczna: obsługa pakietu MS-Office (Word, Excel)
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
- Oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wiedza merytoryczna: Znajomość programu SAP
- Przeszkolenie: w zakresie prowadzenia archiwum
Specjalista
Warunki pracy praca w terenie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji). Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Wrocław: Budynek oraz jego...
Stanowisko ds promocji gminy i najmu mienia
1.Zadania z zakresu promocji gminy:a)opracowanie, zamawianie i kolportaż materiałów promocyjnych,b)współudział w zakresie rozwoju kultury na terenie gminy z samorządowymi instytucjami kulturyc)organizacja i współorganizacja imprez i przedsięwzięć...
Specjalista
Warunki pracy Charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań: praca administracyjno-biurowa, praca przed monitorem ekranowym co najmniej 4 godziny dziennie, praca w terenie, praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, w tym: wizytacje...