Przejdź do treści

Praca: Inspektor do spraw zamówień publicznych

Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Inspektor do spraw zamówień publicznych
Miejsce pracy: Księginice
Numer: StPr/25/0345
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych - ocena wniosków o wsczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz wniosków zakupowych komórek organizacyjnych w zakresie zgodności wnioskowanych zakupów, dostaw, usług i robót budowlanych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych - zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych - wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wsczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy - prowadzenie rejestru zamówień publicznych - prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych - udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym - udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów do Krajowej Izby Odwoławczej - zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępwań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu - udział w przygotowywaniu projektów umów w porozumieniu z radcą prawnym po zakończeniu procedury udzielenia zamówienia publicznego - przewodniczenie pracy komisji przetargowej - obsługa platformy e-zamówienia (ew. innych platform) w zakresie publikacji ogłoszeń, sprawozdań, planów, prowadzenia postępowań itp. - publikacja ogłoszenia w zależności od wartośći zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym WE, Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej - monitorowanie i analiza zmieniających się przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie wyższe (dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych lub kontynuowanie nauki w momencie aplikowania na stanowisko, doświadczenie min. 2 lata na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych, znajomość obsługi pakietu Office, znajomość regulacji dot. zamówień publicznych, mile widziane odbyte szkolenia z zamówień publicznych

Miejsce pracy:

Księginice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie



Specjalista do spraw zamówień publicznych

więcej informacji pod linkiem; https://bip.cos.pl/6072/nabor-na-stanowisko-specjalista-ds-zamowien-publicznych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Specjalista ds.zamówień publicznych

Samodzielne prowadzenie czynności proceduralnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Trzebnicy z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami w tym przewidzianą ustawą Prawo zamówień...

Specjalista ds.zamówień publicznych

Samodzielne prowadzenie czynności proceduralnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Trzebnicy z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami w tym przewidzianą ustawą Prawo zamówień...