Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) nieposzlakowana opinia,5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku,6) wykształcenie wyższe i minimum 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 5 letnistaż pracy,7) znajomość przepisów prawa a w szczególności ustawy: prawo budowlane, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych,Wymagania dodatkowe:1) umiejętność obsługi komputera,2) umiejętność pracy zespołowej,3) rzetelność, dokładność, samodzielność,4) komunikatywność.
Rudna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 870 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Specjalista ds. administracyjnych
Zakres obowiązków: Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji biurowej. Organizacja bieżącej pracy oraz nadzór nad zaopatrzeniem biura. Redagowanie pism i przygotowywanie raportów. Zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej. Wymagania: Prawo jazdy kat. B –...
Referent / Referentka ds. obsługi korespondencji
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Zakres obowiązków: przyjmowanie/nadawanie korespondencji z/do właściwego punktu usług pocztowych (przesyłki zwykłe,...
Specjalista/ka administracji szkolnej
Pełen etat Umowa o pracę Start 1 sierpnia 2025 Praca zmianowa Dołączając do naszego zespołu, znajdziesz się w międzynarodowym środowisku, które sprzyja rozwojowi zawodowemu i osobistemu. W naszej szkole kładziemy duży nacisk na otwartą komunikację oraz...