Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku Dolnoślaskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
Zakres zadań
- sporządza - na podstawie planów cząstkowych, przygotowanych przez jednostki organizacyjne Urzędu - zbiorczy plan zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, plan postepowań o udzielenie zamówień oraz roczne sprawozdanie dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (UZP) o zamówieniach udzielonych przez Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
- rejestruje w Głównym Rejestrze Postępowań oraz weryfikuje wnioski o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami) pod względem zgodności z przepisami ustawy Pzp, ustawy o finansach publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych i wydatkowania środków publicznych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu
- wykonuje czynnoście związane z wszczęciem, prowadzeniem i zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia przy użyciu właściwego środka komunikacji elektronicznej, w tym także prowdzi korespondencję z wykonawcami, a także sporządza i zamieszcza niezbędne ogłoszenia (o zamównieniu, wyniku postępowania, wykonaniu umowy) dokumnety (w tym Specyfikacje Warunków Zamównienia/Opisy Potrzeb i Wymagań) lub informacje w Dzienniku Urzedowym Unii Europejskiej lub Biuletynie Zamównień Publicznych, na stronie internetowej Zamawiającego i platformie zakupowej, za pośrednictwem której Urząd prowadzi postepowania o udzielanie zamówień
- uczestniczy - w roli sekretarza - w pracach Komisji Przetargowej w zakresie oceny ofert, a także sporządza i przekazuje do akceptacji jej członkom i Kierownikowi Zamawiającego dokumenty odzwierciedlające przebieg i wyniki postepowania
- sporządza projekty umów z wykonawcami, wyłonionymi w wyniku rozstrzygnięcia prowadzonych postepowań o udzielenie zamówienia publicznego
- obsługuje informatyczną platformę Centrum Obsługi Administracji Rządowej (COAR) w zakresie planowania, przygotowywania oraz realizacji zamówień centralnych, w tym wszczyna, prowadzi i rozstrzyga postępowania wykonawcze za pośrednictwem platformy zakupowej COAR oraz prowadzi czynności związane z rozliczaniem prowizji na rzecz Centralnego Zamawiającego
- opracowuje projekty odpowiedzi oraz przekazuje dokumentację zamówień, udzielanych na podstawie przepisów ustawy Pzp, na potrzeby właściwych organów kontrolnych
- opracowuje propozycje zmian w Regulaminie udzielania zamówień publicznych i wydatkowania środków publicznych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie udzielania/kontroli zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość Kodeksu cywilnego
- znajomość ustawy o przetwarzaniu danych osobowych
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- znajomość przepisów wspólnotowych dotyczących zamówień publicznych
- umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
- kreatywność - poziom przeciętny
- umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny
- umiejętność rozwiązywania problemów - poziom przeciętny
- sumienność - poziom przeciętny
- umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
- komunikatywność - poziom przeciętny
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- obsługa narzędzi informatycznych: platform zakupowych, portalu e-Zamównienia UZP, aplikacji eNotices służącej do publikacji ogłoszeń w Dzienniku Urzędowym Unii
Specjalista – Koordynator ds. Zamówień Publicznych na Wydziale Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska
Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny Rodzaj umowy: umowa o pracę Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Koordynacja i nadzór nad procesami udzielania zamówień publicznych na poziomie wydziału, zgodnie z obowiązującym Regulaminem UWr. Współpraca...
Podinspektor ds.zamówień publicznych
1. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, planowania i organizacji pracyoraz radzenia sobie ze stresem,2. odpowiedzialność, dyspozycyjność, dokładność,3. komunikatywność werbalna i pisemna,4. bezstronność, sumienność, rzetelność i...
Podinspektor ds. zamówień publicznych i rozliczeń inwestycyjnych
1) Organizacja, przygotowywanie, przeprowadzanie oraz uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego organizowanych przez urząd zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.2) Wszczynanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego...