Przejdź do treści

Praca: Inspektor wojewódzki

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 154883

Warunki pracy


  • Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku Dolnoślaskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).

Zakres zadań

  • sporządza - na podstawie planów cząstkowych, przygotowanych przez jednostki organizacyjne Urzędu - zbiorczy plan zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, plan postepowań o udzielenie zamówień oraz roczne sprawozdanie dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (UZP) o zamówieniach udzielonych przez Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
  • rejestruje w Głównym Rejestrze Postępowań oraz weryfikuje wnioski o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami) pod względem zgodności z przepisami ustawy Pzp, ustawy o finansach publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych i wydatkowania środków publicznych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu
  • wykonuje czynnoście związane z wszczęciem, prowadzeniem i zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia przy użyciu właściwego środka komunikacji elektronicznej, w tym także prowdzi korespondencję z wykonawcami, a także sporządza i zamieszcza niezbędne ogłoszenia (o zamównieniu, wyniku postępowania, wykonaniu umowy) dokumnety (w tym Specyfikacje Warunków Zamównienia/Opisy Potrzeb i Wymagań) lub informacje w Dzienniku Urzedowym Unii Europejskiej lub Biuletynie Zamównień Publicznych, na stronie internetowej Zamawiającego i platformie zakupowej, za pośrednictwem której Urząd prowadzi postepowania o udzielanie zamówień
  • uczestniczy - w roli sekretarza - w pracach Komisji Przetargowej w zakresie oceny ofert, a także sporządza i przekazuje do akceptacji jej członkom i Kierownikowi Zamawiającego dokumenty odzwierciedlające przebieg i wyniki postepowania
  • sporządza projekty umów z wykonawcami, wyłonionymi w wyniku rozstrzygnięcia prowadzonych postepowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • obsługuje informatyczną platformę Centrum Obsługi Administracji Rządowej (COAR) w zakresie planowania, przygotowywania oraz realizacji zamówień centralnych, w tym wszczyna, prowadzi i rozstrzyga postępowania wykonawcze za pośrednictwem platformy zakupowej COAR oraz prowadzi czynności związane z rozliczaniem prowizji na rzecz Centralnego Zamawiającego
  • opracowuje projekty odpowiedzi oraz przekazuje dokumentację zamówień, udzielanych na podstawie przepisów ustawy Pzp, na potrzeby właściwych organów kontrolnych
  • opracowuje propozycje zmian w Regulaminie udzielania zamówień publicznych i wydatkowania środków publicznych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie udzielania/kontroli zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość Kodeksu cywilnego
  • znajomość ustawy o przetwarzaniu danych osobowych
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • znajomość przepisów wspólnotowych dotyczących zamówień publicznych
  • umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
  • kreatywność - poziom przeciętny
  • umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny
  • umiejętność rozwiązywania problemów - poziom przeciętny
  • sumienność - poziom przeciętny
  • umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
  • komunikatywność - poziom przeciętny
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • obsługa narzędzi informatycznych: platform zakupowych, portalu e-Zamównienia UZP, aplikacji eNotices służącej do publikacji ogłoszeń w Dzienniku Urzędowym Unii


Podinspektor ds.zamówień publicznych

1. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, planowania i organizacji pracyoraz radzenia sobie ze stresem,2. odpowiedzialność, dyspozycyjność, dokładność,3. komunikatywność werbalna i pisemna,4. bezstronność, sumienność, rzetelność i...

Podinspektor ds. zamówień publicznych i rozliczeń inwestycyjnych

1) Organizacja, przygotowywanie, przeprowadzanie oraz uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego organizowanych przez urząd zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.2) Wszczynanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego...