Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 152349
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa klientów zewnętrznych.
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne II-instancyjne w sprawach z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- prowadzi postępowania administracyjne w trybach nadzwyczajnych w sprawach z zakresu gospodarki nieruchomościami dotyczących decyzji wydanych przez organy z terenu województwa dolnośląskiego po roku 1945,
- prowadzi postępowania administracyjne I-instancyjne dotyczące stwierdzenia nabycia z mocy prawa oraz na wniosek, przez jednostki samorządu terytorialnego prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa,
- prowadzi sprawy związane z udzielaniem zgody starostom, wykonującym zadania z zakresu administracji rządowej, na zbywanie oraz nabywanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu nieruchomości Skarbu Państwa,
- prowadzi sprawy związane z udzielaniem zgody starostom, wykonującym zadania z zakresu administracji rządowej, na wydzierżawianie, wynajmowanie i użyczanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu nieruchomości Skarbu Państwa,
- rozpatruje skargi w sprawach z zakresu gospodarki nieruchomościami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego z wyłączeniem Działu III
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami z wyłączeniem Działu V i VI
- znajomość ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych - rozdział I i II
- wymagane kompetencje: komunikacja, dobra organizacja pracy, współpraca w zespole
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Starszy inspektor do spraw: budżetu i analiz środków funduszy zewnętrznych w wydziale zamówień publicznych i funduszy pomocowych
Osoba na tym stanowisku:- opracowuje roczny plan finansowy KWP w zakresie projektów finansowanych ze środków zewnętrznych oraz wprowadza zmiany do tego planu w oparciu o decyzje MF, KGP, KWP w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków w planie...