Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, oświetlenie sztuczne, naturalne,
- praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej,
- obsługa urządzeń biurowych,
- praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
- pomieszczenie biurowe na I piętrze, toaleta na I piętrze, stanowisko nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- - prowadzenie spraw osobowych i organizacyjno-etatowych Komendy,
- - prowadzenie ewidencji rozkazów organizacyjnych oraz etatów Komendy i podległej jednostki Policji,
- - opracowywanie projektów zmian organizacyjnych Komendy oraz projektu regulaminu Komendy,
- - prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- - prowadzenie obsługi związanej z przebiegiem służby policjantów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, samorządowej, lub w kadrach
- - umiejętność stosowania przepisów w praktyce,
- - komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- - bardzo dobra obsługa komputera
Specjalista do spraw kadr
Szkolenie BHP i P.POŻ. na zasadach przewidzianych dla pracowników.Zapoznanie z wewnętrznymi aktami prawnymi, obowiązującymi w Spółce.Zapoznanie z obowiązkami na stanowisku pracy.Obsługa sprzętu biurowego.Kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej,...
Specjalista do spraw kadr
Szkolenie BHP i P.POŻ. na zasadach przewidzianych dla pracowników.Zapoznanie z wewnętrznymi aktami prawnymi, obowiązującymi w Spółce.Zapoznanie z obowiązkami na stanowisku pracy.Obsługa sprzętu biurowego.Kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej,...
Referent w dziale kadr
Przyjmowanie i obsługa pracowników i interesantów, obsługa urządzeń biurowych, obsługa poczty elektronicznej, wystawianie zaświadczeń, drukowanie oraz sprawdzanie list obecności, wpinanie dokumentów do akt osobowych pracowników, wsparcie innych...