Przejdź do treści

Praca: Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 155857

Warunki pracy

- praca biurowa,  w pozycji siedzącej, przy komputerze powyżej 4 godzin


- praca wymaga szczególnej koncentracji


- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk


- praca przy komputerze


- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, skanera, drukarki, faks)


- budynek jest częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę

Zakres zadań

  • realizuje zadania w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania i dystrybucji korespondencji wpływającej do Komendy wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i terminowego dostarczenia ich do adresatów
  • weryfikuje korespondencję adresowaną do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, Komendanta lub Zastępców Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu pod kątem pilności jej dostarczenia
  • prowadzi – w formie elektronicznej lub papierowej – dokumentację związaną z rejestracją wpływu, obiegiem oraz dalszą dystrybucją przesyłek przetwarzanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, celem utrzymania aktualności i przejrzystości tych dokumentów
  • bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi w zakresie wyjaśniania wątpliwości dotyczących nadawcy lub adresata, błędów adresowych czy przesyłek omyłkowo przesłanych, celem ustalenia stanu faktycznego i eliminowania błędów w tym zakresie
  • obsługuje interesantów w zakresie przyjmowania i wydawania korespondencji
  • rejestruje korespondencję w dzienniku elektronicznym, a także w systemach elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz w innych przyjętych w Komendzie systemach ewidencji
  • zapewnia sprawne działanie i funkcjonowanie urządzeń biurowych, w celu utrzymania należytego poziomu komunikacji wewnętrznej
  • w przypadku konieczności wynikających z przyczyn organizacyjno-absencyjnych, wsparcie ekspedycji Poczty Specjalnej w postaci m.in. rejestracji, przyjmowania i wydawania korespondencji stanowiącej obrót Poczty Specjalnej uprawnionym przedstawicielom jednostek organizacyjnych podległych Komendantowi Wojewódzkiemu Policji we Wrocławiu oraz przedstawicielom podmiotów zewnętrznych w placówce Poczty Specjalnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy na stanowisku kancelaryjno –biurowym
  • umiejętność współdziałania i komunikatywności
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
  • umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania szybkich i trafnych decyzji
  • odpowiedzialność i sumienność
  • umiejętność ustalania priorytetów
  • samodzielność i kreatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy swojej i innych
  • dyspozycyjność, asertywność oraz lojalność i dyskrecja
  • znajomość obsługi wszelkich urządzeń biurowych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe o kierunku dowolnym
  • ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi kancelaryjno - administracyjnej lub postępowań z dokumentami albo komunikacji wewnętrznej
  • ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do przetwarzania informacji niejawnych wydane przez Policję, ABW lub SKW
  • wiedza z zakresu dokumentowania i obrotu korespondencji przetwarzanej w urzędzie
  • wiedza z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz ochronie danych osobowych


Starszy inspektor ds. pozyskiwania funduszy

wyszukiwanie źródeł dofinansowywania i monitorowanie dostępności środków dotacyjnych wraz z terminami naborów nowych wniosków,- skuteczne pozyskiwanie i monitorowanie dostępnych źródeł finansowania z funduszy regionalnych, krajowych i unijnych,-...

Podinspektor

Zakres zadań, obowiązków i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku: 1) uzgadnianie planów zagospodarowania przestrzennego;2) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i nadzór nad ich wykonaniem;3) prowadzenie gospodarki gruntami w pasie drogowym;4)...

Starszy inspektor

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1 Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością...