Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca wykonywana w pomieszczeniach w warunkach warsztatowych i na zewnątrz,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy - średni dobowy czas pracy 3 godziny,
- praca z czynnikami toksycznymi - preparaty działające w sposób drażniący (chlor, chlorowodór, tlenki chloru, oleje), detergenty, substancje chemiczne trujące (opary paliw i płynów eksploatacyjnych),
- praca pod presją czasu pracy, 
- praca na wysokości do 3 metrów,
- praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej - kierowanie pojazdami silnikowymi kat. B, w tym pojazdami uprzywilejowanymi
Zakres zadań
- prowadzi dokumentację dotyczącą obiektów - ewidencja obiektów i książki obiektów, w celu zapewnienia właściwego nadzoru nad ich funkcjonowaniem,
- inicjuje drobne prace remontowe i konserwatorskie w obiektach, w celu zapobiegania ich niszczeniu lub nieprawidłowej eksploatacji,
- zapewnia techniczną obsługę oraz bieżącą konserwację instalacji wewnętrznej obiektów (wodno-kanalizacyjnej, gazowej, cieplnej), w celu stwierdzenia i usunięcia ewentualnych nieprawidłowości,
- zapewnia techniczną obsługę kotłowni przez wyspecjalizowane firmy, w celu zapewnienia regularnego serwisowania i bieżących napraw,
- prowadzi całokształt dokumentacji dotyczącej gospodarki opałowej w jednostce, w celu zapewnienia kompletności i aktualności danych niezbędnych dla właściwego funkcjonowania jednostki w odniesieniu do rocznego planu finansowo-rzeczowego i zamówień publicznych
- prowadzi gospodarkę mediami poprzez odczyt liczników (energii elektrycznej, wody, gazu, centralnego ogrzewania) oraz rejestrację odczytanych liczników w programie SRE, w celu zapewnienia właściwego rozliczenia mediów,
- nalicza w cyklu rocznym podatki od nieruchomości KPP w Kłodzku i jednostek podległych oraz sporządza deklaracje podatkowe, w celu ustalenia właściwych wysokości opłat,
- sprawuje merytoryczny nadzór nad pracą konserwatorów, w celu zapewnienia właściwego, terminowego i należytego wykonywania powierzonych zadań,
- wprowadza dane z Kart Kontroli Sprzętu Transportowego do systemu POJAZD oraz do systemu Pas Com Flota, w celu zapewnienia prawidłowego prowadzenia gospodarki mpis
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego praca w administracji biurowej
- podstawowa wiedza na temat technicznych rozwiązań budowlanych,
- znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
- prawo jazdy kategorii B,
- systematyczność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność kierowania ludźmi
- dyspozycyjność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów KPA
- znajomość przepisów Ustawy o Policji
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość prawa budowlanego
Inspektor
Warunki pracy 1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: a) praca administracyjno-biurowa (siedząca przy komputerze) b) praca w terenie, cały powiat świdnicki (oględziny i kontrole obiektów budowlanych) c)...
Inspektor ds. Nadzoru Budowlanego
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac remontowo-budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zawartymi umowami Szacowanie kosztów i harmonogramów robót budowlanych Udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej oraz przedmiarów dla postępowań...
Inspektor w dziale realizacji i rozliczeń inwestycji
- przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych ( art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo budowalne) będących we władaniu " Wodociągów Wałbrzych",- reprezentowanie zamawiającego na budowie,- kontrola zgodności realizacji zadania z projektem,...