Przejdź do treści

Praca: Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kłodzko
Ogłoszenie o naborze Nr 157536

Warunki pracy


  • praca wykonywana w pomieszczeniach w warunkach warsztatowych i na zewnątrz,
  • praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy - średni dobowy czas pracy 3 godziny,
  • praca z czynnikami toksycznymi - preparaty działające w sposób drażniący (chlor, chlorowodór, tlenki chloru, oleje), detergenty, substancje chemiczne trujące (opary paliw i płynów eksploatacyjnych),
  • praca pod presją czasu pracy, 
  • praca na wysokości do 3 metrów,
  • praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej - kierowanie pojazdami silnikowymi kat. B, w tym pojazdami uprzywilejowanymi

Zakres zadań

  • prowadzi dokumentację dotyczącą obiektów - ewidencja obiektów i książki obiektów, w celu zapewnienia właściwego nadzoru nad ich funkcjonowaniem,
  • inicjuje drobne prace remontowe i konserwatorskie w obiektach, w celu zapobiegania ich niszczeniu lub nieprawidłowej eksploatacji,
  • zapewnia techniczną obsługę oraz bieżącą konserwację instalacji wewnętrznej obiektów (wodno-kanalizacyjnej, gazowej, cieplnej), w celu stwierdzenia i usunięcia ewentualnych nieprawidłowości,
  • zapewnia techniczną obsługę kotłowni przez wyspecjalizowane firmy, w celu zapewnienia regularnego serwisowania i bieżących napraw,
  • prowadzi całokształt dokumentacji dotyczącej gospodarki opałowej w jednostce, w celu zapewnienia kompletności i aktualności danych niezbędnych dla właściwego funkcjonowania jednostki w odniesieniu do rocznego planu finansowo-rzeczowego i zamówień publicznych
  • prowadzi gospodarkę mediami poprzez odczyt liczników (energii elektrycznej, wody, gazu, centralnego ogrzewania) oraz rejestrację odczytanych liczników w programie SRE, w celu zapewnienia właściwego rozliczenia mediów,
  • nalicza w cyklu rocznym podatki od nieruchomości KPP w Kłodzku i jednostek podległych oraz sporządza deklaracje podatkowe, w celu ustalenia właściwych wysokości opłat,
  • sprawuje merytoryczny nadzór nad pracą konserwatorów, w celu zapewnienia właściwego, terminowego i należytego wykonywania powierzonych zadań,
  • wprowadza dane z Kart Kontroli Sprzętu Transportowego do systemu POJAZD oraz do systemu Pas Com Flota, w celu zapewnienia prawidłowego prowadzenia gospodarki mpis

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego praca w administracji biurowej
  • podstawowa wiedza na temat technicznych rozwiązań budowlanych,
  • znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
  • prawo jazdy kategorii B,
  • systematyczność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność kierowania ludźmi
  • dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów KPA
  • znajomość przepisów Ustawy o Policji
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość prawa budowlanego


Inspektor

Warunki pracy 1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: a) praca administracyjno-biurowa (siedząca przy komputerze) b) praca w terenie, cały powiat świdnicki (oględziny i kontrole obiektów budowlanych) c)...

Inspektor ds. Nadzoru Budowlanego

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac remontowo-budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zawartymi umowami Szacowanie kosztów i harmonogramów robót budowlanych Udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej oraz przedmiarów dla postępowań...

Inspektor w dziale realizacji i rozliczeń inwestycji

- przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych ( art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo budowalne) będących we władaniu " Wodociągów Wałbrzych",- reprezentowanie zamawiającego na budowie,- kontrola zgodności realizacji zadania z projektem,...