Przejdź do treści

Praca: (Junior) Property / Facility Manager (k/m)

(Junior) Property / Facility Manager (k/m)
Wrocław



Chcesz opiekować się własnym portfelem nieruchomości i codziennie wykonywać różnorodne zadania? Dzięki technicznemu i handlowemu talentowi dbasz o nasze nieruchomości oraz o zadowolonych klientów i najemców. Rozpocznij Twoją karierę w naszym dziale Facility Management!

Twoje zadania
  • Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych
  • Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert
  • Organizacja kontroli technicznych
  • Kontrola technicznego wyposażenia obiektu
  • Raportowanie do centrali w Niemczech
  • Prowadzenie dokumentacji eksploatacji nieruchomości
  • Tworzenie długofalowych kontaktów z usługodawcami i partnerami handlowymi
  • Kontakt z naszymi najemcami
  • Controlling okresów gwarancyjnych i odbiorów
  • Przebudowa naszych nieruchomości komercyjnych
  • Kontrola faktur i ich zatwierdzanie
Twój profil
  • Wykształcenie techniczne
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołem oraz kontaktach z klientami
  • Doświadczenie w bieżącym utrzymywaniu nieruchomości
  • gotowość do odbywania podróży służbowych, prawo jazdy kat. B
  • Komunikatywna znajomość j. niemieckiego
  • Dobra znajomość oprogramowania MS w szczególności Excela
  • Szkolenie przez okres 1 miesiąca w centrali firmy w Niemczech
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Premie uznaniowe
  • Zdrowie w miejscu pracy
  • Ekspansja
  • Program poleceń pracowniczych


Młodszy Zarządca Nieruchomości

Bieżące techniczne utrzymanie nieruchomości, Przygotowywanie przetargów oraz zbieranie ofert, Organizacja kontroli technicznych, Nadzór nad technicznym wyposażeniem obiektu, Raportowanie do centrali w Niemczech, Zarządzanie dokumentacją eksploatacyjną,...

Praktyka w zarządzaniu nieruchomościami (k/m)

Ciekawe projekty Uzyskasz wgląd w branże nieruchomości Poznasz różne działy specjalistyczne i ich zadania Będziesz wspierać naszych współpracowników w różnych procesach handlowych Będziesz wykonywać pierwsze zadania administracyjne w ramach codziennej...

Specjalista ds. Komercjalizacji i Zarządzania Nieruchomościami

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości, pozyskiwanie nowych lokalizacji na potrzeby prowadzenia działalności placówek pocztowych/obiektów logistycznych, poszukiwanie...