Przejdź do treści

Praca: Kasjer - specjalista ds.rozliczeń

Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Kasjer - specjalista ds.rozliczeń
Miejsce pracy: Zgorzelec
Numer: StPr/25/0237
OBOWIĄZKI:
bieżąca obsługa klientów ,wystawianie dokumentów sprzedaży, monitorowanie płatności "Mała Windykacja", obsługa dokumentów dla klientów zagranicznych;I umowa zlecenie 1 miesiąc , kolejna umowa o pracę na czas określony - 3 miesiące - docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony;dwie zmiany : od poniedziałku do piątku od 07.00 do 15.00 , w soboty od 09.00 do 17.00;gotowość do podjęcia szkolenia : w Bolesławcu, Jeleniej Górze lub we Wrocławiu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Kasjer handlowy (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
Język: niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

wykształcenie średnie - techniczne/dowolne , staż pracy 1 rok na stanowisku kasjera , praca pod presją czasu i na indywidualnym stanowisku pracy, znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym;

Miejsce pracy:

Zgorzelec


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

miesięczny

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu



Kasjer / Kasjerka

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów...

Kasjer / Kasjerka

Rejestrowanie sprzedaży i przyjmowanie płatności (gotówka, karta, zaliczki) Wystawianie dokumentów sprzedażowych i ich rozliczanie na koniec zmiany Obsługa klientów przy zwrotach i reklamacjach zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi Wspieranie klientów w...

Kasjer / Kasjerka

Rejestrowanie sprzedaży i przyjmowanie płatności (gotówka, karta, zaliczki) Wystawianie dokumentów sprzedażowych i ich rozliczanie na koniec zmiany Obsługa klientów przy zwrotach i reklamacjach zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi Wspieranie klientów w...