- Projektowanie i realizacja strategii sprzedaży i marketingu dla B2B.
- Negocjacje oraz kontraktowanie umów handlowych.
- Analiza rynkowa, pomiar efektywności sprzedaży, identyfikacja nowych możliwości.
- Koordynacja współpracy międzydziałowej.
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kluczowymi kontami w dystrybucji B2B.
- Znajomość branży i potrzeb klientów hurtowych, umiejętności negocjacyjne.
- Orientacja na wyniki, umiejętność strategizowania, wykształcenie wyższe.
- Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i premie.
- Samochód firmowy, telefon, laptop.
- Szkolenia, wsparcie marketingowe, dostęp do klientów.
Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta Prowadzenie...
Starszy Manager Klientów Korporacyjnych
Twoja rola Jako Starszy Manager Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: Rozpoznawanie potrzeb klientów...
Account Manager – Pneumatyka przemysłowa
Zakres obowiązków: Osiąganie celów sprzedażowych dla przydzielanej grupy produktowej oraz na przypisanych klientach w zakresie rozwiązań pneumatyki przemysłowej, systemach zarządzania sprężonym powietrzem (produkty firmy SMC) Zarządzanie bezpośrednią...