Przejdź do treści

Praca: Kierownik oddziału

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 144232

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest
w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).  

Zakres zadań

  • kieruje pracą Oddziału
  • nadzoruje prowadzenie kontroli związanych z realizacją zadań wykonywanych przez marszałka województwa lub starostę, wojewódzkie lub powiatowe urzędy pracy oraz inne podmioty z zakresu przestrzegania przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • nadzoruje prowadzone postępowania administracyjne w I i II instancji oraz w trybach nadzwyczajnych w zakresie świadczeń dla bezrobotnych
  • nadzoruje planowanie i organizowanie szkoleń finansowanych z Funduszu Pracy adresowanych do pracowników urzędu wojewódzkiego oraz wojewódzkiego i powiatowych urzędów pracy realizujących zadania z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • nadzoruje prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji oraz w trybach nadzwyczajnych w zakresie zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także w I instancji oraz w trybach nadzwyczajnych w zakresie zadań wynikających z ustawy o ekonomii społecznej
  • nadzoruje prowadzenie kontroli podmiotów wskazanych w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, a także w ustawie o ekonomii społecznej
  • uczestniczy w spotkaniach i konferencjach dotyczących problematyki rynku pracy realizowanych przez instytucje rynku pracy, problematyki osób wykluczonych społecznie oraz ekonomii społecznej realizowanych przez instytucje polityki społecznej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu
  • nadzoruje podejmowane działania dotyczące realizacji Projektu „Profesjonalne wsparcie w zakresie wdrażania przepisów ustawy o ekonomii społecznej” z zakresu ekonomii społecznej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostce sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (w zakresie załatwiania spraw oraz postępowań administracyjnych)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe