Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Kierownik zespołu
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/0278
OBOWIĄZKI:
- Zarządzanie zespołem, - Nadzór nad realizowaniem zadań i celów, - Raportowanie działań i wyników zespołu do managerów, - Wspieranie pracowników w codziennych działaniach,- Obsługa telefoniczna pasażerów linii Qatar Airways.Praca w godz.: 8:00-19:15. Przewidywany okres zatrudnienia: czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Kierownik centrum obsługi telefonicznej (kierownik call center)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
wykształcenie: średnie lub wyższe,staż pracy: min. rok na podobnym stanowisku,znajomość języka angielskiego - C1,umiejętności komunikacyjne,umiejętność zarządzania
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
10 886,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu