Przejdź do treści

Praca: Kierownik Zmiany

Historia Popeyesa rozpoczęła się 49 lat temu w Nowym Orleanie w Luizjanie. To co zaczęło się jako jedna mała restauracja z marzeniem o stworzeniu najlepszego smażonego kurczaka na świecie, jest teraz szaleństwem, które ogarnęło świat serwując w ponad 3700 restauracjach.

Szukamy osób, którzy chcą mieć udział w uczynieniu Popeyes najbardziej lubianą marką kurczaków w Polsce - czy to będziesz Ty? Przekonaj się sam i zaaplikuj na stanowisko:
Kierownik Zmiany
Miejsce pracy: Wrocław, plac Grunwaldzki 22
Czym będziesz się zajmować?
  • Prowadzeniem zmian zgodnie z obowiązującymi standardami jakości i obsługi Klienta,
  • Kierowaniem pracy Zespołu - będziesz odpowiedzialny za rozwój i motywację pracowników oraz za zapewnienie wyjątkowej atmosfery pracy,
  • Dbaniem o dostępność wszystkich produktów potrzebnych do przygotowania pysznego posiłku dla naszych Gości,
  • Dbaniem o czystość w restauracji,
  • Wsparciem pracowników w wykonywaniu codziennych obowiązków,
  • Czasami również obsługą kasy i przygotowywaniem posiłków.
Jakie są nasze wymagania?
  • Musisz znać i uwielbiać branżę QSR - warunek konieczny,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Zaangażowanie w życie restauracji i wychodzenie z inicjatywami,
  • Entuzjazm, energia i uśmiech na co dzień,
  • Pozytywne nastawienie do realizacji zadań i celów sprzedażowych,
  • Chęć rozwoju, nauki i motywacja do działania,
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta, Gościa,
  • Doświadczenie w branży gastronomicznej będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub prowadzaniu samodzielnych projektów będzie dodatkowym atutem.
Co zyskasz, jeśli dołączysz do naszego zespołu:
  • Stabilne zatrudnienie: umowa zlecenie lub umowa o pracę,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Dostęp do atrakcyjnej oferty na karnet sportowy,
  • Prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość udziału w konkursach i zdobycie dodatkowych premii.,
  • Możliwość dalszego rozwoju.


Kierownik Zmiany

Czym będziesz się zajmować? Prowadzeniem zmian zgodnie z obowiązującymi standardami jakości i obsługi Klienta, Kierowaniem pracy Zespołu - będziesz odpowiedzialny za rozwój i motywację pracowników oraz za zapewnienie wyjątkowej atmosfery pracy, Dbaniem o...