SIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.
SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.
- Profesjonalna obsługa klientów w zakresie wynajmu samochodów – od rezerwacji po podpisanie umowy.
- Prezentowanie oferty, udzielanie informacji i rekomendowanie dodatkowych usług.
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz rozliczenia finansowe.
- Wspieranie działań zespołu oraz utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi.
- Reprezentowanie marki w kontaktach z klientami.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży – mile widziane w branży usługowej.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Prawo jazdy kat. B z minimum dwuletnim doświadczeniem.
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym.
- Pozytywne nastawienie, samodzielność i umiejętność pracy w zespole.
- Umowę o pracę z systemem premiowym uzależnionym od wyników.
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się branży.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, zniżki na wynajem aut, kursy językowe.
- Wsparcie w procesie wdrożenia i możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę w nowoczesnym środowisku z nastawieniem na jakość obsługi.
Doradczyni / Doradca Klienta
Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań. Wykształcenie minimum średnie. Podstawowa znajomość obsługi komputera i MS...
Stanowisko ds. biura obsługi interesanta
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- bieżąca obsługa interesantów, w tym: przyjmowanie dokumentów, udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw w Urzędzie, wydawanie wzorów druków niezbędnych do załatwienia danej sprawy, wydawania materiałów...
Pracownik obsługi klienta
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...