- Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących i wychodzących,
- Kontakt z klientem,
- Realizacja celów sprzedażowych,
- Obsługa umów klientów,
- Obsługa procesu zmiany sprzedawcy,
- Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
- Aktualizacja danych w systemach.
- Doświadczenie w branży Call Center,
- Wykształcenie min. średnie,
- Możliwość pracy w trybie zmianowym 9-14 i 15-20,
- Znajomość obsługi komputera,
- Płynna znajomość języka polskiego.
- Dyspozycyjność w godzinach popołudniowych.
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Umowę o pracę,
- Pracę w biurze we Wrocławiu,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce,
- Profesjonalny onboarding,
- Brak dress codeu,
- Bieżące wsparcie przełożonego.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
Telefoniczny Doradca / Telefoniczna Doradczyni Klienta - praca dla studentów i uczniów
Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń mailowych, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta. W nowej roli bez...