Przejdź do treści

Praca: Konsultant / Konsultantka obsługi klienta z j. niemieckim


Konsultant / Konsultantka obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie
Transcom to firma ceniąca relacje, zaangażowanie i współpracę.
Promujemy rozwój, wsparcie i ciągłą mapę kariery dla każdego pracownika.

Opis stanowiska:
  • Praca w zespole obsługi klientów dla prestiżowej marki
  • Rozwój umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience
  • Współpraca z 1200 specjalistami w Polsce
Wymagania:
  • Biegła obsługa komputera
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Umiejętność aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji
Wymagania dla pracy zdalnej:
  • Stałe łącze internetowe, minimalne prędkości: 5 Mbps pobieranie, 2 Mbps wysyłanie
 Aplikuj, jeśli:
  • Cechuje Cię dokładność, empatia i gotowość do nauki
  • Niezależnie od doświadczenia, daj sobie szansę na rozwój w naszym zespole
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 7100 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł
  • Możliwość pracy stacjonarnej (Gdańsk, Olsztyn), zdalnej lub hybrydowej
  • Wprowadzające szkolenie i codzienne wsparcie
  • Realne ścieżki awansu, 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników
  • Program poleceń pracowniczych z bonusem do 3000 zł za polecenie
  • Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku i inne
  • #### Obowiązki:
  • Analiza procedur i odpowiedzi na pytania klientów
  • Porady techniczne, organizacja wizyt serwisowych
  • Oferta dodatkowych usług i ubezpieczeń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pracownik obsługi klienta

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej marki. Wymagania: Biegła obsługa komputera. Znajomość języka...

Specjalista ds. Obsługi Klienta B2B z j. niemieckim i angielskim

Kompleksowa obsługa posprzedażowa klientów biznesowych z Niemiec, Austrii i Szwajcarii Przyjmowanie i koordynacja realizacji zamówień Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia sprawnej obsługi Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby...