Stowarzyszenie Aglomeracja Wrocławska zostało powołane do życia w 2013 r. Aktualnie zrzesza ono 31 gmin i jeden powiat. Organizacja wspiera stowarzyszone podmioty, podejmując działania na rzecz równomiernego rozwoju całej aglomeracji wrocławskiej, jak i wyrównywania szans dla mieszkańców tego obszaru.
- Przygotowywanie i obsługa dokumentacji (pisma, protokoły, uchwały, raporty, materiały na spotkania i zjazdy)
- Wsparcie prawne w bieżącej działalności organizacji (analiza i opracowanie umów, prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji)
- Organizacja i obsługa spotkań - w tym sporządzanie notatek i raportów
- Koordynacja działań we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, partnerami i kontrahentami
- Przygotowywanie wniosków o dotacje i dokumentacji projektowej
- Zapewnienie zgodności działań z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
- Wsparcie operacyjne pracowników Stowarzyszenia w realizacji projektów społecznych
- Wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja)
- Doświadczenie w pracy administracyjnej lub prawnej
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Dobra znajomość prawa cywilnego, administracyjnego i ustawy o samorządzie terytorialnym
- Skrupulatność, dbałość o szczegóły i precyzja w pracy z dokumentami
- Umiejętność klarownego formułowania myśli i analitycznego podejścia
- Samodzielność, dobra organizacja pracy i zdolność do działania na wielu płaszczyznach równolegle
- Komunikatywność i gotowość do współpracy z różnorodnymi partnerami
- Znajomość procedur zamówień publicznych
- Znajomość zasad finansowania projektów ze środków publicznych lub funduszy zewnętrznych
- Wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia
- Możliwość otrzymywania dodatkowych nagród
- Dofinansowanie szkoleń i studiów
- Praca w zaangażowanym zespole
- Realny wpływ na funkcjonowanie organizacji i jakość obsługi prawnej
- Wsparcie merytoryczne i przestrzeń do doskonalenia kompetencji
Asystent sędziego
Samodzielne wykonywanie czynności administracji sądowej i czynności przygotowywania spraw sądowych do ich rozpoznania, sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze,...
Asystent sędziego
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów art. 155 ustawy z dnia 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych. Szczegółowe informacje...
Asystent sędziego
Asystent sędziego Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze Wymagania inne: Kandydat na stanowisko asystenta sędziego powinien spełniać wymagania określone w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju...