Przejdź do treści

Praca: Koordynator prac budowlanych

Ogłoszenie numer: 10121675, z dnia 2025-08-15

Klient portalu Praca.pl

Koordynator prac budowlanych

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie frontem robót i nadzór nad ich prawidłową realizacją
  • Bieżąca kontrola jakości oraz zgodności prac z harmonogramem
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej
  • Komunikacja z inwestorami, dostawcami i podwykonawcami
  • Udział w odbiorach technicznych i końcowych

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy na budowie (minimum 2 lata)
  • Umiejętność kierowania zespołem i organizowania robót
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (delegacje)
  • Wykształcenie budowlane lub pokrewne
  • Samodzielność i odpowiedzialność

Oferujemy

  • Stałe zatrudnienie z możliwością wyboru formy współpracy
  • Nowoczesne narzędzia pracy i pełne wsparcie techniczne
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i efektów
  • Dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Inżynier Budowy – Branża Drogowa

Organizacja pracy podwykonawców oraz pracowników własnych we współpracy z kierownikiem robót Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej (częściowej i końcowej) Weryfikacja dokumentacji projektowej i jej dystrybucja Współpraca z kierownikami robót,...

Inżynier projektu budowlanego

ZADANIA Doradztwo techniczne i obsługa inwestora (w tym spotkania i konsultacje). Przygotowanie dokumentacji wykonawczej. Zarządzanie zamówieniami materiałów budowlanych. Współpraca z wykonawcami i biurem projektowym. Nadzór nad postępem i jakością prac....

Inżynier Budowy / Kierownik Robót

Lokalizacja - Wrocław/cała Polska Roboty ziemne, roboty żelbetowe i ogólnobudowlane, Czego oczekujemy: min. 2 letniego doświadczenia w pracy na budowie umiejętności organizacji pracy własnej, podwykonawców oraz brygad pracowników sumiennego i rzetelnego...