Przejdź do treści

Praca: Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Ogłoszenie numer: 10119332, z dnia 2025-08-13

Klient portalu Praca.pl

Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Organizacja i archiwizacja dokumentacji kontraktowej.
  • Nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentów.
  • Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie.
  • Umawianie i koordynacja spotkań z kontrahentami.
  • Zarządzanie zamówieniami materiałów biurowych i usług.
  • Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, urzędami i partnerami zewnętrznymi.
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby wewnętrzne.
  • Wspieranie wdrażania procedur i standardów wewnętrznych.
  • Nadzór nad serwisem sprzętów i urządzeń.
  • Kompleksowa obsługa administracyjna kontraktu i wsparcie innych procesów administracyjnych.

Wymagania

  • Wykształcenie co najmniej średnie (preferowane administracyjne, ekonomiczne lub techniczne budowlane).
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel.
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i efektywnej komunikacji.
  • Wysoka kultura osobista oraz zaangażowanie w pracę zespołową.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość Prawa Budowlanego, procedur FIDIC i terminologii branżowej.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Udział w ciekawych i rozwojowych projektach.
  • Możliwość awansu w strukturach organizacji.
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i nauki).
  • Prywatną opiekę medyczną z opcją rozszerzenia na rodzinę.
  • Szkolenia branżowe oraz współpracę z ekspertami z różnych dziedzin.
  • Premię za polecenie pracownika (od 500 do 5000 zł brutto).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Organizacja i archiwizacja dokumentacji kontraktowej. Nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentów. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Umawianie i koordynacja spotkań z kontrahentami. Zarządzanie zamówieniami materiałów...

Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Organizacja i archiwizacja dokumentacji kontraktowej. Nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentów. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Umawianie i koordynacja spotkań z kontrahentami. Zarządzanie zamówieniami materiałów...

Technik prac biurowych

Prace kancelaryjno-biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera Wymagania inne: Znajomość PAKIETU OFFICE, odporność na stres, komunikatywność