- Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu.
- Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji.
- Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie.
- Organizowanie spotkań z kontrahentami.
- Koordynowanie zamówień materiałów biurowych i usług.
- Kontakt z zewnętrznymi dostawcami, urzędami i kontrahentami.
- Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby firmy.
- Wspieranie wdrażania procedur i polityk wewnętrznych.
- Dbanie o terminowe serwisowanie sprzętów i urządzeń w jednostce.
- Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej podległego kontraktu oraz wspieranie innych procesów administracyjnych w ramach struktury organizacyjnej.
- Minimum średnie wykształcenie - preferowane w obszarze administracji, ekonomii lub techniczne budowlane.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
- Wysoka kultura osobista, nastawienie na współpracę, samodzielność.
Mile widziane: - Doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie kompetencji.
- Znajomość Prawa Budowlanego, procedur FIDIC, terminologii budowlanej i/lub procesów administracyjnych w firmie budowlanej.
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Bony towarowe.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Program rekomendacji pracowników.
- Możliwść uzyskania uprawnień.
- System premiowy.
Technik administracji
1. Pomoc przy prowadzeniu rejestru zezwoleń i licenjci na wykonanie transportu drogowego.2. Pomoc w prowadzeniu ewidencji instruktorów nauki jazdy.3. Pomoc w prowadzeniu rejstru ośrodkó szkolenia kierowców.4. Pomoc w prowadzeniu ewidencji przystanków...
Pracownik administracyjno-techniczny
Prowadzenie spraw administarcyjnych, przyjmowanie zgłoszeń/usterek, roznoszenie korespondencji, porządkowanie i archiwizacja dokumentacji, wypisywanie zleceń dla konserwatorów i sprzątaczy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia:...
Technik administracji
1. Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisó przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy.2. Pomoc w przygotowaniu umów najmu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego.3. Pomoc w wydawaniu...