Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wymagane wykształcenie minimum średnie, doświadczenie w sprzedaży , najlepiej w sektorze usług, umiejętność pracy z klientem, mile widziana znajomość technik sprzedaży , łatwość w nawiązywaniu kontaktów, pozytywne nastawienie i zaangażowanie , umiejętność pracy zespołowej, umiejętność prowadzenia mediów społecznościowych, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość, biegła obsługa MS Office
Lubin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia:
3 m-ce okres próbny, dalsza umowa uzależniona jest od przebiegu wdrażania pracownika
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Pracownik obsługi klienta
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa Klienta, niezależne zarządzanie kluczowymi kontami klientów, wykorzystywanie portali klientów do pobierania/przesyłania informacji o zamówieniach, szczegółów produktów, analizowania danych i wykorzystywania raportów otwartych zamówień w celu...