Przejdź do treści

Praca: Office Manager

Zespół Dijo tworzą świetnie wykwalifikowani fachowcy, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania. Jesteśmy zakładem produkującym tortille, słone i słodkie przekąski, które z sukcesem eksportujemy do ponad kilkunastu krajów. W związku z rozbudową kolejnych, nowoczesnych linii produkcyjnych poszukujemy do naszego zespołu wykwalifikowanych pracowników.

Office Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
  • Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu.
  • Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu.
  • Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.)
  • Organizację imprez firmowych i zewnętrznych: planowanie, Koordynowanie i realizacja imprez firmowych oraz opieka nad gośćmi odwiedzającymi firmę.
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych: zarządzeń, procedur, umów etc.
  • Sporządzanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby wewn.
  • Pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji, skanowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych.
  • Składanie zamówień na materiały biurowe, gadżety reklamowe itp.
  • Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Wspieranie innych działów w firmie.
  • Zarządzanie przestrzenią biurową.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe z zakresu Administracji, ZZL lub pokrewne,
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Office Managera lub w podobnej roli (minimum 3 lata),
  • Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office oraz narzędzi do zarządzania biurem,
  • Dyspozycyjność,
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
  • Optymistyczne nastawienie do zadań i ludzi,
  • Dyskrecja i lojalność,
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz szybkie reagowanie na zmiany,
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.
To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop telefon),
  • Nieograniczony dostęp do wewnętrznej platformy e-learningowej DOLINEO,
  • Udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych: wyjścia integracyjne, Spotkania firmowe, wspólne dzielenie pasji i zainteresowań,
  • Wsparcie działu HR,
  • Prywatną opiekę medyczną LUXMED , karta multisport.
Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informuje się, że:

Administratorem Danych Osobowych jest Dijo Baking Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrodziu, Zabrodzie 28, 52-351 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000650758.

Podanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji procesu rekrutacji.

Podanie Danych osobowych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji jest dobrowolne. 

Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl).

Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl). 

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie podanych danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. 


Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań...

Asystent ds administracji

Lokalizacja - Wrocław Czego oczekujemy: samodzielności i umiejętności organizacji pracy własnej sumiennego i rzetelnego podejścia do pracy komunikatywności obsługi komputera i znajomości programów MS Office prawo jazdy kat. B Co będzie należeć do Twoich...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości Wsparcie Kierownika Biura...