Przejdź do treści

Praca: Opiekun Kluczowych Klientów

Opiekun Kluczowych Klientów
Obszar pracy: województwo dolnośląskie i wielkopolskie
Twój zakres obowiązków
  • Zarządzanie całym procesem sprzedaży od identyfikacji potencjalnych klientów do wdrożenia i utrzymania usług.
  • Organizacja i prowadzenie spotkań oraz telekonferencji z kluczowymi klientami (m.in. HR, zarządzający).
  • Monitorowanie rynku oraz identyfikowanie nowych możliwości biznesowych.
  • Raportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot).
Nasze wymagania
  • Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B.
  • Umiejętność budowania długoterminowych relacji biznesowych.
  • Dobra komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.
  • Prawo jazdy kategorii B.
Preferencje:
  • Doświadczenie w sprzedaży usług dla działów HR.
To oferujemy
  • Umowę o pracę.
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.
  • Możliwość pracy zdalnej z cyklicznymi spotkaniami w centrali.
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie posiłków, opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
  • Dodatkowe bonusy: budżet szkoleniowy, dzień wolny na urodziny, premie za polecenie nowych pracowników, elastyczne godziny pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym - Handlowiec

Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie...

Key Account Manager

Twój zakres obowiązków Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów) Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i...

Key Account Manager

Twój zakres obowiązków Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów) Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i...