- kontakt telefoniczny z kontrahentami przy dziale handlowym,
- pozyskiwanie i aktywne budowanie relacji z klientami firmowymi,
- umawianie spotkań,
- prowadzenie rejestru przeprowadzonych rozmów.
- wykształcenie minimum średnie,
- biegła znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- osoba kontaktowa, ambitna i przedsiębiorcza,
- mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
- pracę w stabilnej firmie oraz niezbędne narzędzia pracy,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca stacjonarna,
- część etatu.
Specjalista / Specjalistka ds. Telefonicznego Wsparcia Sprzedaży
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z kontrahentami w ramach wsparcia działu handlowego. Aktywne pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami firmowymi. Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży. Prowadzenie rejestru i dokumentacji...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
Konsultant ds. Sprzedaży
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...