Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub zarządzanie
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe kierunek/specjalność: administracja lub zarządzanie; mile widziany 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi kadrowej pracowników, predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność przy wykonywaniu powierzonych zadań, uczciwość, wysoka odporność na stres oraz dyskrecja, dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz działań samorządu terytorialnego, umiejętność korzystania z przepisów prawnych oraz samodzielnego wyszukiwania i zdobywania informacji, wiedza i umiejętność do korzystania z programów płacowo kadrowych niezbędnych przy wykonywaniu powierzonych zadań, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych oraz prowadzenie akt osobowych.
Zgorzelec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Starszy inspektor
Warunki pracy - praca siedząca - praca wymaga szczególnej koncentracji - praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk - praca przy komputerze - obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks) - budynek częściowo...
Inspektor wojewódzki
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością....
Inspektor
Warunki pracy - praca kancelaryjno-biurowa - okresowo praca poza siedzibą urzędu (wyjazdy), kontakt z instytucjami publicznymi oraz podmiotami gospodarczymi - realizowanie nadzoru wewnętrznego w siedzibach terenowych urzędu - praca przy oświetleniu sztucznym i...