- wprowadzanie dokumentów serwisowych do programu,
 - sporządzanie i wysyłka pism,
 - kompletowanie oraz wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych,
 - obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka),
 - telefoniczna obsługa klientów i serwisantów,
 - wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu biura.
 
- preferowany status studenta zaocznego,
 - umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
 - znajomość obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych,
 - systematyczność, dokładność i obowiązkowość,
 - komunikatywność,
 - mile widziana znajomość programu Subiekt Nexo.
 
- umowę zlecenie,
 - pracę od poniedziałku do piątku w wymiarze 6–8 godzin,
 - przyjazną atmosferę i wsparcie przy wdrożeniu,
 - niezbędne narzędzia pracy.
 
Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...
Asystent ds. administrowania nieruchomościami
Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich...
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...