- Wprowadzanie danych dotyczących serwisu do systemu
- Pisanie i wysyłanie korespondencji
- Organizacja oraz wysyłka materiałów szkoleniowych
- Obsługa urządzeń biurowych, takich jak drukarki i kserokopiarki
- Obliczanie wynagrodzeń dla serwisantów
- Telefoniczna obsługa klientów i pracowników serwisu
- Asystowanie w codziennych operacjach biurowych
- Biegła znajomość pisania na klawiaturze
- Umiejętność obsługi komputera i oprogramowania biurowego (MS Office)
- Skrupulatność i systematyczność w działaniu
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność łatwej komunikacji
- Znajomość programu Subiekt nexo będzie dodatkowym atutem
- Umowę o pracę na pełny etat
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Przyjazne środowisko pracy
- Narzędzia niezbędne do pracy
- Pomoc w adaptacji na nowym stanowisku
Asystent / Asystentka ds. administracji
Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami. Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami. Organizowanie i uczestnictwo w...
Asystent / Asystentka ds. administracji
Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworzenie i...
Asystent / Asystentka ds. Zarządzania Centrum Handlowym
Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi:...