Przejdź do treści

Praca: Pracownik biurowy - obsługa klienta wietnamskojęzycznego

ITSTART.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Pracownik biurowy - obsługa klienta wietnamskojęzycznego
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/2503
OBOWIĄZKI:
Sporządznie ofert handlowych; Kontakt z klientem; Tworzenie zmian w menu dla restauracji; Kontakt telefoniczny oraz email z Klientami. Miejsce pracy: Praca zdalna wykonywana w miejscu zamieszkania kandydata. Forma umowy: umowa o prace na czas określony, praca w godzinach 8.00-16.00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny 794-902-000Oferta dostępna w sali C, G, H, E
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: wietnamski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wykształcenie minimum średnie- każde staż pracy mile widziany na w/w stanowisku znajomosć obsługi komputera, komunikatywność znajomość specyfiki pracy kuchni wietnamnskiej ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA WIETNAMSKIEGO - WARUNEK KONIECZNY W MOWIE I PIŚMIE

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+premia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Organizacja i archiwizacja dokumentacji kontraktowej. Nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentów. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Umawianie i koordynacja spotkań z kontrahentami. Zarządzanie zamówieniami materiałów...

Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Organizacja i archiwizacja dokumentacji kontraktowej. Nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentów. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Umawianie i koordynacja spotkań z kontrahentami. Zarządzanie zamówieniami materiałów...

Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Organizacja i archiwizacja dokumentacji kontraktowej. Nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentów. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Umawianie i koordynacja spotkań z kontrahentami. Zarządzanie zamówieniami materiałów...