Przejdź do treści

Praca: Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/3190
OBOWIĄZKI:
Administracja i zarządzanie biurem, realizowanie bierzących potrzeb biura, prowadzenie harmonogramów spotkań, pomoc księgowym poprzez wprowadzanie dokumentów do sytsemów księgowych, archizowanie dokumentów w segregatorach zgodnie z normami, kontakt z klientami w kwiestach niewymagających wiedzy specjalistycznej oraz inne prace zlecane przez księgowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie w pracy asystenta biura,sekretarki lub innym podobnym. Mile widziane doświadczenie w kwestiach rozliczeń

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie z możliwością negocjacji

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



Pracownik biurowy

praca na stanowisku pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Pracownik biurowy

praca wg stanowiska Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Język angielski - poziom średniozaawansowany Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:

Pracownik biurowy

według wniosku Wymagania inne: