Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/3190
OBOWIĄZKI:
Administracja i zarządzanie biurem, realizowanie bierzących potrzeb biura, prowadzenie harmonogramów spotkań, pomoc księgowym poprzez wprowadzanie dokumentów do sytsemów księgowych, archizowanie dokumentów w segregatorach zgodnie z normami, kontakt z klientami w kwiestach niewymagających wiedzy specjalistycznej oraz inne prace zlecane przez księgowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:
mile widziane doświadczenie w pracy asystenta biura,sekretarki lub innym podobnym. Mile widziane doświadczenie w kwestiach rozliczeń
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opis wynagrodzenia:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
wynagrodzenie z możliwością negocjacji
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy
praca na stanowisku pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Pracownik biurowy
praca wg stanowiska Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Język angielski - poziom średniozaawansowany Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:
Pracownik biurowy
według wniosku Wymagania inne: