Przejdź do treści

Praca: Pracownik ds. administracyjno - biurowych (branża budowlana)

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy w Polsce poszukujemy do naszego biura we Wrocławiu przy ulicy Granicznej 28, osoby na stanowisko:

 

Pracownik ds. administracyjno - biurowych (branża budowlana)
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Graniczna
Zadania:
  • wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura
  • przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy
  • posprzedażowa obsługa klienta (wprowadzanie zleceń, fakturowanie, windykacja)
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • kontakt telefoniczny z klientami firmy
  • kontakt telefoniczny z Przedstawicielami Terenowymi firmy
  • bieżące zadania zlecone przez przełożonego 
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie 
  • mile widziane doświadczenie w wystawianiu faktur, windykacji, "trudnych" rozmowach z klientem
  • komunikatywność
  • zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
  • terminowość i umiejętność doprowadzania zadań do celu
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych
  • doskonała organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu
  • wysoka kultura osobista 
  • odporność na stres i umiejętność pracy w zespole
  • znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji kandydata
  • premia świąteczna
  • przyjazne środowisko pracy
  • narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Technik administracji

w/g harmonogramu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne:

Inspektor w referacie inwestycji

1) określanie danych wyjściowych do projektowania,2) udział w procesie udzielania zamówień publicznych, w szczególności: przygotowanie opisówprzedmiotu zamówienia, formułowanie warunków udziału wykonawców, praca w komisjachprzetargowych, konstruowanie...

Specjalista ds. administracyjnych

Zakres obowiązków: Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji biurowej. Organizacja bieżącej pracy oraz nadzór nad zaopatrzeniem biura. Redagowanie pism i przygotowywanie raportów. Zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej. Wymagania: Prawo jazdy kat. B –...