Przejdź do treści

Praca: Pracownik ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Pracownik ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Twoją pasją jest projektowanie? Możesz kreatywnie tworzyć innowacyjne powierzchnie wynajmu dla naszych znanych najemców. Rozpocznij Twoją karierę już dziś w naszym dziale planowania!

Twoje zadania
  • Zarządzanie umowami najmu i usług
  • Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce
  • Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych działów
  • Przygotowywanie zestawień pozostałych kosztów eksploatacyjnych
  • Korespondencja z naszymi najemcami i obsługa zastrzeżeń do sporządzanych zestawień miesięcznych
  • Zadania administracyjne, np. wprowadzanie danych do specjalistycznego oprogramowania
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Dobra znajomość j. niemieckiego (w mowie i w piśmie)
  • Dobra znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Excela
  • Samodzielny, dokładny i staranny styl pracy
  • Wdrożenie w centrali w Niemczech
To nas wyróżnia:
  • Premie uznaniowe.
  • Ekspansji.
  • Onboarding & rozwój.
  • Firma rodzinna & szybie decyzji.
  • Ergonomiczne miejsca prac.
  • Program poleceń pracowniczych.


Zarządca Dworca

Planowanie i organizacja działań zapewniających sprawne działanie dworca w zakresie techniczno-eksploatacyjnym Monitorowanie zmian w otoczeniu dworca wpływających na jego funkcjonowanie i potencjał komercyjny Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dworca...

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie...

Administrator nieruchomości

Zarządzanie umowami najmu i usług. Współpraca przy rozliczeniach kosztów eksploatacyjnych nieruchomości komercyjnych. Tworzenie statystyk i benchmarków w kooperacji z innymi działami. Przygotowywanie zestawień dodatkowych kosztów eksploatacyjnych. Obsługa...