- Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów.
- Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych.
- Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń.
- Obsługa klientów dla prestiżowej marki.
- Biegła obsługa komputera.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1.
- Umiejętności aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji.
- Wymagane stałe łącze internetowe, minimalne prędkości: 5 Mbps pobieranie, 2 Mbps wysyłanie.
- Charakteryzują się dokładnością, empatią, gotowością do nauki.
- Chcą się rozwijać niezależnie od posiadanych doświadczeń.
- Rozwój, wsparcie i mapę kariery dla każdego pracownika.
- Wynagrodzenie 7100 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
- Możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej lub hybrydowej (Gdańsk, Olsztyn).
- Szkolenie wprowadzające i codzienne wsparcie.
- Realne ścieżki awansu, promocja wewnętrznego personelu.
- Program poleceń pracowniczych z bonusem do 3000 zł.
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, wsparcie finansowe na wypoczynek.
- Rozwijanie umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience.
- Praca w zespole z 1200 specjalistami w Polsce.
Pracownik obsługi klienta
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...
Konsultant / Konsultantka obsługi klienta z j. niemieckim
Opis stanowiska: Praca w zespole obsługi klientów dla prestiżowej marki Rozwój umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience Współpraca z 1200 specjalistami w Polsce Wymagania: Biegła obsługa komputera Znajomość języka niemieckiego...
Specjalista ds. Obsługi Klienta B2B z j. niemieckim i angielskim
Kompleksowa obsługa posprzedażowa klientów biznesowych z Niemiec, Austrii i Szwajcarii Przyjmowanie i koordynacja realizacji zamówień Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia sprawnej obsługi Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby...