Przejdź do treści

Praca: Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki

Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
  • Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani.
  • Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze.
  • Wykrywanie problemów i oferowanie rozwiązań przy użyciu różnych narzędzi.
  • Współpraca z zespołem, ponieważ sukces zależy od pracy zespołowej
  • Okazywanie entuzjazmu i wsparcia w każdej rozmowie, aby każdy klient czuł, że rozmawia z kimś, komu naprawdę zależy  :)
  • Wykorzystywanie wiedzy i umiejętności do rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Chęć rozwoju w obsłudze klienta.
  • Zamiłowanie do IT i narzędzi technicznych będzie dodatkowym atutem! Jeśli lubisz rozwiązywać problemy techniczne, pokochasz tę rolę.
  • Silne umiejętności komunikacyjne pozwalające na rozmowę w języku niemieckim na poziomie co najmniej C1 oraz w języku angielskim na poziomie B2.
  • Dbałość o szczegóły i koncentracja na znajdowaniu rozwiązań.
  • Chęć ciągłego uczenia się i poznawania nowych narzędzi, technologii i procesów.
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy z klientami z branży premium lub markami luksusowymi
  • Zainteresowanie najnowszymi technologiami.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Wsparcie uznanej luksusowej marki znanej z dbałości o jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.
  • Praca zdalna z domu
  • Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
  • W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.
  • Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail, Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje routerów, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami...

Customer service specialist in the automotive industry with Italian

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to...

Customer Service Advisor with German

Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...